Be my Mirror, my Sword and Shield. My missionaries in a foreign field!

Du har jag faktiskt pluggat intensivt i två hela timmar!! Mer än jag gjort på hela veckan otroligt nog!
Gjort klart Sjukvården och etiken (med hjälp från mamma) och påbörjat läsning till provet om cirkulationen imorgon. Kände att jag förtjänade en paus.

Idag har min farmor varit här och jag börjar inse att detta kommer inte hålla länge till. Det är så jävla läskigt när man ser hur fort utför det kan gå när man väl har kommit över det där lilla krönet. Det gäller bara att ta vara på de dagar som kommer och se till att de är värda att minnas..
Känns ganska jobbigt när man väl inser det.

"Never an honest word, but that was when I ruled the world....."

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Tackar tackar:D

2009-10-18 @ 22:43:52
URL: http://jelversson.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0