Du min vän i livet

Tycker det är mycket kul att bloggandet har kommit på framfart bland mina vänner! Efter att ha bloggat i typ ett och ett halvt år så har fem av mina vänner satt igång och bloggat på allvar! Man får mer inspiration på köpet!
Har lagt ut länkar på högersidan här intill till mina vänners bloggar och andra som jag läser.

Nu har jag för tillfället paus från städningen, har tagit badrummen, men eftersom farsgubben sitter i tvsoffan och tittar på formel 1 så låter jag det vara tills det är klart. Det är ju trots allt nästan det enda han tittar på tv. Efter städningen blir det en dusch och sen dra upp till stan för att köpa lite godsaker!
Det blir Aminas place ikväll! Austin Powers Maraton! Sjuk humor, men hur kan man låta bli att skratta!?
Så jävla roliga! Gamla minnen väcks till liv med mig och Amina i min soffa med Godlmember-filmen.. Hahaha
Det blir nog en toppen kväll!

YEAH BABY, YEAH!


Kommentarer
Postat av: Amina

I have to forgive somebody .. and that's me! ...pfrrrrffffttthhhchhh .. Oh heh I FARRTTED ! HAHA! Sjukt nice humor haha ;)

2009-11-01 @ 12:22:27
Postat av: Annika

Hahahaha Rätt ut med det bara!!! I tredje är den lite blygare.. " Did you just soil yourself? Maaaaabbyyyy ^^ "

2009-11-01 @ 12:43:07
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0