Ge mig en våg av längtan, Sjung en annan sång för mig

Är så trött på det att jag inte bryr mig. Lägger det i ödets händer för tillfället när mitt psyke är rubbat.
Buy it or leav it, it's in your hands.

Vill ha något nytt
Något positivt
Något roligt att skratta åt
så man får tänka på något helt annat för bara en liten stund.
Sjung en annan sång för mig
Snälla?




Klassresan till stockholm var ett behövligt avbrott trots att det inte gav mig så speciellt mycket mer än just ett avbrott. Men vi hade det kul med de underbaraste från klassen med på bilden ovan <3
Så jävla härligt att det finns några som vågar vara sig själva, det jag älskar med er och jag förstår vad Johanna menar.

Jag må inte vara som alla andra.
Jag kanske har ett annorlunda utseende.
Jag har kanske ett barnsligt och omoget beteende ibland.
Jag kan få konstiga knäppar i mitt huvud ibland som får mig att bli till den värsta idioten.
Men ni stannar kvar ändå.
Det är mer värt än något annat.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Lite snyft är det faktiskt:P haha.



Kul i sthlm? Party?;)

2009-10-24 @ 01:19:37
URL: http://jelversson.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0