Håll om mig, håll mig hårt innan allting är över!

Denna världen känns så jävla kall och stel ibland så man undrar hur överlevnaden ens är möjlig.
Jag vill få ett avslut på detta så jag kan få gå vidare någon gång! Skiter fullständigt i hur jag eller du mår den dagen, men det behövs för att det ska få ett slut, istället för att gå och gnaga och störa mig om nätterna när jag inte kan sova!
Jag vet att du inte kommer ta ett enda steg förän du är redo.
Men ska jag behöva vänta ännu mer på dig och dina förbannade känslor? De ger mig inget annat än ett rent helvete! Ge mig något tillbaka nån gång!
Så offra dig ett par futtiga minuter en dag för att sen kunna gå vidare med livet!
Skiter i om jag bryter ihop de där minuterna, skiter i hur jävla illa jag mår innan och efter, men det blir bättre i det långa loppet.
JAG TÄNKER INTE GÅ IGENOM MER!! NEVER AGAIN!

Annars händer det ganska mycket på hemmafronten för tillfället..
Tänkte nämna Stefan här nu eftersom du ändå påpekade det igår på körlektionen. Hehe
Stefan är praktikant för Ulf, min körsklolelärare.
Vi har rätt roliga och udda diskusitioner i bilen och du KAN INTE få mig att hålla tyst hela tiden!
haha.

För övrigt har min kära broder Martin fattat tycke för min kompis Martina och har nu fått en extrasyster här hemma. härligt att det alltid finns folk hemma som skingrar tankarna. Jag är glad för eran skull!

Frida och jag bestämde oss även för att gå på Michael Jacksons film "This is it" nu på premiären på Onsdag..
Det blir toppen!

Ciaó

Kommentarer
Postat av: Anonym

Menar du att de är ihop?:O

2009-10-27 @ 16:36:11
URL: http://writtenbysandra,blogg,se

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0