Låt tiden gå, jag är samma nu som då. Samma människa ungefär, fast med lite mera lust sen du var här!

En Öl, en dusch, lite plugg och lite tv... Sen börjar mitt lilla minijobb som passuppare..
Ne, men mamma, pappa och våra grannar ska gå på Musikalen Grease ikväll.. Jag är enormt avundsjuk.. ÄLSKAR GREASE! Men mamma kunde bara köpa fyra biljetter. Men jag ska fixa med maten och värma upp på altanen innan de kommer tillbaka. Så kände att jag kan unna mig litte gott. 

Städat, tvättat och diskat idag. Känner mig riktigt duktig. Fattas bara plugget som jag egentligen behöver mer än att städa.. 
Måndag: Prov om Hjärtats anatomi och fysiologi, förhör om pre- prio och postoperativ vård, har gjort klart frågorna i Socialpsykiatrin och min uppgift i etiken.
Tisdag: Gjort klart frågorna om farmakologin i medicinsk grundkurs, Prov i Psykologi!!! , redovisning etik och livsfrågor.
Onsdag: Klassresa till STOCKHOLM!
Torsdag: Klassresa till STOCKHOLM!
Fredag: Studiebesök sjukvårdsavdelningen militären T2 i skövde.

En fullspäckad vecka med andra ord!
Men det funkar, veckan efter är det ju trots allt höstlov!!
Längtar tillbaka till tider som dessa nedanför på bilden!

Ni gör mig så glad!!



 






Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0