Lilla fågel blå.

Har precis lyssnat på Michael Jacksons nya låt "this is it" som även är namnet på hans film som har premiär den 28/10.
Kommer nog säkert sälja som smör bara för han dött. Han blir ju om möjligt ännu större efter döden.
Jag har alltid tyckt om Michael Jacksons låtar och när pedofilanklagelserna kom så brydde jag mig faktiskt inte. Men När jag i somras fick reda på att han hade dött trodde jag de skämtade. En artist som Michael är den tidlösa som alltid kommer tillbaka med nya topplåtar.
Men allting har sitt slut, även "The King of Pop", tyvärr.

Idag har jag bokat både halkkörningen på kinnekulle ring och Riskettan. Något segt tycker jag.. men det får väl gå då. Som allting annat...


Föräldrarna är hemma nu, med väldigt blandade känslor....


Kommentarer
Postat av: bror

med mycket blandade känslor :D

2009-10-12 @ 20:34:04
Postat av: Annika

Haha exakt!

2009-10-12 @ 23:43:45
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0