Svart är ingen färg, det är så man känner sig?

Åh fyfan vad det är härligt med Step! En rejäl urladdning blev det idag och det var väldigt längesedan. Inatt kommer jag sova som en stock det är en sak som är säker. Så jävla roligt är det! Nog för att det bara var stela typiska svenskar med blev det kul.

Imorgon är det skola på programmet igen.. Socialt experiment på Psykologin! Det är ett plus!
Längtar till nästa vecka när vi ska åka till Stockholm på klassresa. Kanske inte längtar efter gemenskapen i klassen (som egentligen inte finns) utan att bara få komma bort härifrån ett tag! Då kan jag gott ha de tre proven samma vecka, bara jag får komma ifrån lite!


Kommentarer
Postat av: Anonym

shit va många inlägg du har skrivit:P låter gött med step, skulle dock aldrig ha orkat det då:P jag vill oxå tll sthlm!!

2009-10-16 @ 14:57:27
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0