The Lips of an Angel

Jo jag tackar Sandra.. Nog har jag skrivit ganska mycket här på senaste tiden. Beror nog dels på att jag har för mycket tid över och att utloppet för mina känslor har begränsats när jag tog bort min Bdb i veckan. 
Kände att jag inte ville bli påminnd mera om det som har hänt.
Känner att jag går långsamt vidare i livet. Känns jävligt ensamt på helgerna och ännu mer jävligare på kvällarna när man ska somna. Har nog somnat ifrån TV:n i princip varje dag i denna veckan. Något både mina bröder och min pappa påpekat. Men på något vis måste man få lite sömn. Trötta ut sig. Försöker få igång någon slags normal rytm igen i min vardag. Träna regelbundet, sova någorlunda, äta någorlunda, plugga någorlunda. Få tillbaka det jag hade innan med andra ord.

Har försökt locka Hanna Hagelin till Skövde trakterna.. men utan framgång tyvärr. Det finns faktiskt mer i livet än hästar :O

Imorgon blir det städning, plugg och göra iordning för gästerna (Wellerby/Ohlsson) som ska på teater imorgon med mina föräldrar... Jag är enormt avundsjuk! Älskar musikaler och ännu mer GREASE!!!

Hoppas att du mår skitdåligt! Det borde du göra! Om du nu har någon skam i kroppen.. Trodde seriöst att du var mer man än du visat! Grymt besviken!
Men tack för våran tid! När du är redo att prata kommer du vara ute ur mitt huvud!
Det enda jag har att säga!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0