Tonight I have to leave it!

Bra dag!
Vaknar av att Martina hoppar på en, det är väl bara att vänja sig antar jag :P
Kör iväg med morsan till "Elins Esplanad". Vi skulle bara in dit för att eventuellt kolla på en vinterjacka till mig, duschtvål och en elvisp, men kom ut med mycket mer!

På Cubus fick jag fatt i ett par jeans och en tshirt, vidare på skopunkten fanna jag mina älsklingar a.k.a. mina nya vinterskor, och vidare på Kappahl fann jag vid första anblicken den perfekta vinterjackan! Den passade perfekt!
Mamma fick även fatt på två par tröjor och vi kände efter att även hittat en elvisp var dagen gjord!
Kör tillbaka hem och äter fralla med smögenröra och dricker kaffe!

Går ut på promenad med Amina som blir till över två timmar lång och över hela skövde.
Från Östermalm över militärerna, stan, normalm, dälderna, ekängen, käpplunda, normalm och tillbaka till östermalm!
Sjukt härligt! Bara prata gamla minnen<3
Håller fortfarande fast vid att jag älskar att du aldrig förändrar dig!

Även ett tack till Rasmus som utnämnde mig till hans mest besökta blogg som gav mig ett leende på läpparna. Men tror nog egentligen bara att jag är den som kommenterar bloggen mest helt enkelt.
Http://raaaas.blogg.se


Nu på kvällen så kom Maya hit! Jag, Maya, Martina och Martin hamnade vid köksbordet där vi spelade kotten (blir så nostalgisk, massa minnen av det från eriksdal!) och bubblan. Eller som vi nu kallar den, Bläckfisken. Det var så Maya såg ut när vi spelade. Armarna flög över hela bordet!

Imorgon blir det först ett besök på sjukhuset för min första blodgivning! Är nog mer orolig för att hitta till själva mottagningen än att bli stucken med en mega nål!
Sen på kvällen blir det fika och bio med frida och se Michael Jackson's This is it!
Får se om jag kan klämma in städning här hemma med. Behövs nog när damråttorna börjar jaga en ut ur rummet...


Godnatt säger jag nu!

Kommentarer
Postat av: Amina

Låter som om du haft en mycket trevlig dag. HHAHA , långpromenaden får vi ta och göra om snarast, fast denna gången får vi slå ett nytt rekord på över två timmar!

2009-10-28 @ 16:30:21
Postat av: Annika

hahaha ska vi ta en innan filmen på lördag måhända?

2009-10-28 @ 23:36:53
URL: http://annikastrand.blogg.se/
Postat av: Amina

ABSOLUT !! :)

2009-10-30 @ 11:39:23
Postat av: Annika

Hahaha det låter bra det du :D

2009-10-30 @ 12:09:15
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0