You can be a sweet dream, or a beautiful nightmare. Either way I don't wanna wake up from you!!

Helgen har varit helt jävla underbar!
Fest hela helgen lång, nog för att gårdagen tidiga kvällning oroade mig någon :P
Usch vad ÄCKLIG den människan var!?
Men jag har lärt mig nu med åren att man ska bara umgås med dom man trivs med som person, och det är precis det jag gjort!

Härlig att få träffa både Rasmus och Amina utanför skolan igen. Var ett jävla tag. Så helt underbart skönt att få upptäcka att de inte förändrats ett skit!! Älskar det!! Gammal vänskap ruttnar ALDRIG <3




Något påverkade, men lyckliga!



Mikaela och Amina!




Felix och Lena med sin älskade macka!


¨

Antonio och Sandra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi kommer aldrig att förändras ! <3

2009-10-07 @ 20:23:20
Postat av: Annika

:) <3

2009-10-12 @ 23:45:48
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0