Ljus - Stanna kvar! Kom och var min vän! Ljusna mig igen! Igen! Igen!

Jag skänker dig den sista lägn jag har
Jag offrar & betalar vad som krävs
När natten är här ska jag lämna allt tillbaks
Resterna jag frossat i förgäves

Ett Sällsynt Exemplar


Kände att det var dags för en uppdatering för er få som läser detta.
Jo, livet går vidare liksom dagar och veckorna gör. Tyvärr.
Men jag hoppas att vi kan förbli vänner trots att det svider.
Det värsta är över nu, men ändå en liten färsk sårskorpa över det som tidigare var ett öppet sår.

I lördags hämtade Simon ut sitt paket med Winnerbäcks nya skiva bland annat på posten.
Jag kan bara säga att den är helt underbar den nya skivan. Precis vad jag behövde nu!
Älskar även boken som följde med i paketet.
112 sånger - Lars Winnerbäck
Skulle inte säga nej till ett eget exemplar. Nog för att Simon har ett så känns det något värt att lägga ut pengar på. Låtarna kommer alltid att finnas där, men en bok förevigar det hela på ett annat sätt. Ännu bättre när även akorden finns med till varje låt!!

Har precis skjutsat pappa till bowlinghallen där han ska spela sin första korpmatch idag. Jag och mamma ska åka och hämta honom om en timme igen. Heheh man tar varje tillfälle man får att köra lite bil. Körlektionerna går hyfsat känns det som. Tror jag äntligen klarat en av alla dom där förjävliga punkterna på Ulfs lista.
Körkortet känns som på andra sidan stan, långt borta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt långt bort här med, körkortet alltså:P

2009-09-21 @ 19:55:55
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

väldigt långt bort här med, körkortet alltså:P

2009-09-21 @ 19:56:18
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv:Aa..Faktiskt:/

2009-09-24 @ 22:21:38
URL: http://jelversson.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0