Respons tack!?

Idag har varit en bra dag!

Igår var det prov i Medicinsk grundkurs om hjärtats sjukdommar vilket var mycket lättare än jag förväntat mig och hetsat upp mig för. Känns bara löjligt när det blir så. Pluggar som fan och sen när man väl får se provet så känns det att man gjort för mycket jobb...

Men psykologin är helt tvärtom. Kan inget och orkar inte lägga ner tid på det.. även om jag vet att jag behöver det.
Kul förra veckan när vi hade haft läxa och bara tre stycken av 28 hade gjort den...
Illa!

Känndes lite jobbigt när Annika H har sådan ångest inför skolarbetet så man själv mår dåligt... Men tycker så synd om henne. Om man står och gråter vid skåpen på grund av ångest kan man inte låta bli att bry sig och kan inte ignorera det. Gick och prata med henne och gav en kram. Det som är så härligt med Annika är att hon säger verkligen det hon känner. Fick höra senare under dagen att hon tyckte jag var verkligen gullig som tröstade så. För att komma från Annika värmde de orden i hjärtat.

Som man säger, det är inte mycket som krävs för att göra någon glad, bara visa att man bryr sig.
Nog för att vi kanske inte är de närmaste vännerna, så är hon som vilken människa som helst.
Hoppas hon bättrar sig!


Idag fick vi reda på att vi ska åka till Stockholm med klassen den 21-22 oktober!!! Övernattning, Stockholm, nästan hela klassen 18!! Betyder bara en sak!!! 
 
Har även varit hurtig idag och tränat med Sandra på skivstångspasset. Fyfan... känns som jag inte tränat på evigheter!!!
Kommer kännas imorgon när jag går upp äckligt tidigt för min körlektion!
halv åtta känns lite extremt! Men har ju sovmorgonar så det räcker och blir över, varför inte utnyttja dem?

Men det sitter kvar det jag fick höra från Annika. Man känner sig uppskattad av det lilla man gör!  TACK för det!

Ta hand om er alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pusspuss på dig:P

2009-09-11 @ 16:53:26
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0