Vad är det som du, din främling döljer för mig?

Jusst nu känner jag att jag skiter i allting. Jag orkar inte lägga ner mer energi på väsentliga saker och blir bara sånt jag känner för.
Känner inte för att plugga, känner inte för att göra någon nytta.
Det ända jag längtar efter jusst nu är till söndag kväll när det ska firas 250 dagar kvar till studenten.
Äntligen kan man få dränka sorgerna i lite sprit!
Det låter helt sjukt, jag vet. Men för tillfället är det bara det jag egentligen vill.

Så döm mig inte allt för mycket, men jag kan inte lägga ner min själ i någonting längre.
Hela livet känns som en lögn som bara fortsätter. Ibland känner jag bara för att hoppa av detta tåg av lögner och börja om. Men det funkar inte så tyvärr.... Jag ska bara försöka byta tågvagn för en stund och se om det funkar bättre där och kanske, bara kanske kan jag få hoppa av vid nästa station....

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Nee det ska jag inte. Känner faktiskt inte för det ikv. Ska ev ut på tors ist:D

2009-09-27 @ 16:54:04
URL: http://jelversson.blogg.se/
Postat av: Josefin

Sv: Oh, det kan vi absolut göra:) Passa på när han ändå besöker staden:P

2009-09-29 @ 23:24:44
URL: http://jelversson.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0