Dagens...

Dagens köp: Väska från Indiska som passar perfekt för balen.
Dagens fynd: Väskan från Indiska, 25 kr!
Dagens Låt: Salem Al Fakir - 4 O'Clock



Dagens Uppgång:
Blev klar med Psykologiuppgiften med en timmes marginal! Och det kändes bra på den sista delen!
Dagens vill ha: Sandaler från Skopunkten som verkar passande för studentdagen! 299 kr!
Dagens depp: Plågar mig med Omvårdnadsuppgiften om trycksår :(
Dagens Njutning: Den FETA godispåsen jagköpte på Maxi förut för att jag skulle orka plåga mig med omvårdnadsuppgiften :)
Dagens överraskning/förvåning: Låg en styckad duva på våran uppfart när jag kom hem. Inälvorna låg utanför kroppen och huvudet var borta. Fjädrarna låg över hela infart! Troligen en katt som ätit upp halva och lämnat resten åt oss. Jag gav förslaget att ge den till Lilly?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; jag kan inte tacka dig nog!!

2010-04-30 @ 13:35:47
URL: http://svagaord.blogg.se/
Postat av: sandra

Gilla

2010-04-30 @ 14:31:37

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0