Rock and Laugh

Precis hemkommen från falköping där fyra från min klass har hållt sitt projektarbete ikväll.
En välgörenhetskonsert som ger pengar till läkarmissionen.
Hela 15000 kr fick de ihop!

Helt godkänt från mig får de! Kul att så många kom dit, ännu bättre med massa eye-candy!





Rolig händelse: På vägen hem till skövde så låg det en död kanin på vägen. Maya körde över den och fick panik! Trots att kaninen redan var död så började hon hyperventilera och näst intill få panik!  "Jag har kanin-hår på hjulen!"

hihihihi


Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: det låter bra med det där om mer mys än ångest, men det är inte alltid så lätt å bara glömma allt jobbigt, läs antonios blogg till exempel så får du se.Han verkar ju balla ur mer än vad jag gör.:/

2010-04-12 @ 09:04:26
Postat av: Anonym

Va fan! det var ju inte alls roligt! Kanin ben var det faktiskt (:

2010-06-22 @ 14:05:52

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0