Sängen ropar!

Nu är det strax dags för sängen efter en MYCKET ansträngande vecka för min del. 3 inlämningar och ett prov på en och samma gång är inte att leka med. Har tagit upp hela min energi så inte orkat göra alla inlämningar egentligen med otroligt nog gjort detta.
Märktes nog på imorses när jag vaknade tjugo i åtta och verkligen tvekade och vägde fördelar och nackdelar på att antingen gå till skolan eller stanna kvar i sängen..
Satt säkert en tio minuter innan jag kom fram till att det är nog bäst att jag går till skolan ändå.
Betygssamtal med Marieanne som gick superbra :)

Kom på mig själv idag med att jag la aldrig upp bilden på min balväska jag köpt, så här är den, i nästintill samma nyans som klänningen (lite mörkare).

Mamma som tipsade om denna. Köpt på Indiska för 25 kr!! Nedsatt pris!

Valborg idag och den spenderades med lena, frida och ellen med att spela badminton, grilla och Mike Myers filmer som Austin Powers - Goldmember och Love Guru ♥

Nu väntar sängen på mig, och imorgon åker jag och frida till Jönköping för en minisemester på en halv dag :)

Kyss



Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0