Från och med nu, från och med du

Nu har jag börjat packa för min resa imorgon. Mycket kvar, men det är bara för jag vet inte om jag kommer behöva något imorgon. haha
Idiotisk tanke egentligen eftersom jag ska jobba från 7-15.30 och sen springa iväg till tåget som går vid 17, så kommer jag med största sannolikhet inte behöva så speciellt mycket.
Det känns overkligt, kanske med tanke på att jag fortfarande har 3 dagar kvar att jobba efter denna helgen, därav får jag inte in i tänket att jag ska flytta. Det är inte på riktigt ännu.

Oturligt nog har inte mitt mobila bredband kommit ännu, vilket jag hoppades på att det skulle gjort igår, men jag får väl be Maya snällt om att få låna hennes någon gång under veckan (a)

Snart sticker jag iväg till jobbet för ett kvällspass och sen jobba 7.15.30 imorgon som sagt, sen bär det iväg.


Och jag är redan nervös!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0