Grillmästarens dag

Idag är det jag som är grillmästare!
Sitter och leker lite med webkameran på min nya bärbara dator♥





Fick brev från bredbandsbolaget att mitt mobila bredband kommer snart (Y)
Var på banken vid lunchtid, har hittat det perfekta för mig.
På Swedbank hade de ett erbjudande för studenter, att bli nyckelkund gratis.
Vilket medför gratis betalning av räkningar på internetbanken, visa bankkort (tidigare har jag haft ungdomsvisa, a.k.a. inte beställa från nätet) och just nu även hemfrösäkring de 3 första månaderna. Allt annat som telefon och internetbank ingår självklart, men det har jag redan med mitt tidigare konto.


Var med Maya till Jönköping för en visning av en studentlägenhet, men hon verkade inte så nöjd, vilket jag förstår. Men det löser sig, bättre att vänta tills man hittar något man tycker om än att ta första som dyker upp.

tjing tjing, nu börjar maten bli färdig här ute ;)


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0