Nu börjar allvaret!

Kursstart i går(måndag) och självklart missade jag tåget jag skulle ta på morgonen med en jävla minut!!
Kom försent med typ 6 minuter.. men det spelade ingen större roll, genomgång av kursplanen i en och en halv timme gör mina 6 minuter inte en piss i havet ens.

Första uppgiften är ett förbättringsarbete där jag ska hitta något i min vardag som jag ska förbättra och analysera ut i fingerspetsarna.. nu gäller det bara att komma på något som ska förbättras. Jag menar, jag är ju så bra jag kan bli ;)

Massor med sidor att läsa och då menar jag MASSOR!
Men det är bara att börja beta av det, annars blir man aldrig av med det.

Idag har jag haft självstudier, och försökt läsa igenom böckerna, men var mycket mer sugen på att ta en promenad, så när maya hade sovit klart sin eftermiddagslur fick jag tillslut med henne ut.
Vi utforskade skogsområdet bakom huset och klättrade uppåt, nästan som en miniatyr av billingen hemma i skövde.
Vi hittade något som var jönköpings vattenledningsverk.
Fin utsikt därifrån.


Hälsohögskolan är inringad, min skola :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Myss det låter:P med promenaden å utforska å det alltså;P<3

2010-08-31 @ 22:40:39
Postat av: sandraa

Svar: Ja jag tänkte lite så att jag får väl kanske göra det;P Du också för den delen! Tack så mkt vännen och detsamma till dig, saknar dig också!<3

2010-09-04 @ 05:40:23

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0