Olstorp med Hoffmaestro

Ville berätta lite om min lördag.
Det började med att min chaffis som skulle hämta mig kl 9 vaknade när jag ringde och undrade vart hon var kl. 9.10....  (hihihi)
Sen drog vi till Jönköping för att följa med på rundtur på Mayas högskola? (Högskolan för Lärande och Kommunikation) Men det var ändå en del användbar info för mig "Hälso" som de kallade det.

Efter det så åt vi på Jensen´s. Fyfan vad gott, men USEL service! De har ett störande sätt att få sina kunder att stanna längre iaf. Fick ju säga till dem typ fyra gånger "VI VILL BETALA!!" funderade seriöst på att ta spring nota.

När vi väl kommit hem, hela och halft ihjälskrämd av Mayas bilkörning!!!!!
Då var det dags att fixa iordning sig för kvällen som skulle ta oss ända ut till Tidan och Olstorp!
Hahaha vi var typ först dit, men jävlar vad folk det var där.
Träffade massa man kände och även en viss person från studentfestandet, som jag blåste på bästa sättet! HAHAHAHAH ;)

Sjukt kul kväll som jag och Maya firade att vi får komma bort från stan i ett par år!
Puss på dig och kvällen ♥






Hahahahha dyngrak bild! Love it! Nu tar vi Jkp med storm babe ♥



Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0