The fact that they just cant have my ass back is about to come over them!

Det hela håller på att bli mer och mer verkligt för varje dag som går.
Innom en väldigt snar framtid så flyttar jag ifrån denna stad som jag bott i över 19 år!
Vart innom Jönköping är inte säkert ännu, men tillfälligt har jag och Maya en trea tills vi hittat något.
Hittat den perfekta lägenheten, bara väntar och håller tummarna att den blir våran!!

Två ettor, med delad dusch och kök har jag och maya sökt tillsammans! Så jävla bra!

Tror pappa inte vill att jag ska flytta. Han frågar mig i princip varje dag om jag övervägt att pendla, om inte det är billigare.
Nog förstår jag varför han inte vill att jusst jag av hans tre yngsta barn ska flytta först, men jag vill börja på något eget, vilket mina bröder inte har så bråttom med som jag.

Men han vill bara mitt bästa det vet jag. Han erbjöd sig att följa med och titta på begagnade möbler till min framtida lägenhet på gengåvan. Bra att sånna ställen finns för oss fattiga studenter!!

Visst kommer jag sakna min familj och mitt hem, men jag kommer med säkerhet trivas i Jönköping när jag väl kommit i ordning med allt.
Jag kommer ju tillbaka och hälsar på, jag bor ju trots allt bara en timme med tåg bort :) ♥


So do you (slimi jimi bubby boy) - Hoffmaestro


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0