The fight between the Good and the Bad.

Allt bara kronglar,
mailen på jobbet har jag inte orkat få till ordentligt, min nyinköpta hårddisk på 1TB har helt plötsligt förvandlats till 29 Gig?, min kurslitteratur till första omvårdnadskursen på Högskolan går inte att beställa med min typ av bankkort och måste byta från ungdomsvisa till vantligt visa... Ryggen gör ont. Aj.

Detta var dagens klagomål
Nu till dagens ros,
Till vem det nu var som lämnade in min borttappade plånbok på Kvantum nu i kväll till kassan så jag slapp börja oroa mig över det med. Härligt att veta att det finns några ärliga människor där ute i världen :)

Så, fredagen den 13:e blev inte så hemsk i alla fall.
Hårddisken ska jag lämna in hos en i stan som tydligen kan fixa det på 5 minuter, bankkortet tar jag i samma veva och går in till banken, gillar inte att hålla på med sånt över telefon, vill se vem jag pratar med och som kanske kan lära mig på riktigt hur man ska göra, istället för att man får hemskickade papper som man sen får läsa sig till...
Böckerna kan jag beställa hem via mamma som jag sen för över pengar till.

Problem lösta.
men har fortfarande ont i ryggen.

Det är så det blir när man jobbar en hel dag med en person som är ett huvud kortare än en själv.
Aj.


Imorgon är det dessa tjejer som gäller, borta i Mariestad ska vi återförenas :D ♥


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0