Time goes by

Tågbiljetter till söndag är bokade och klara!!
Dags att dra till banken och fixa med mitt bankkort som inte vill funka på varken Lycknis eller adlibris :/
Införskaffa mobilt bredband med, antagligen blir det bredbandsbolaget.
Synd att jag inte blev kallad till visning på lägenheten, men Maya blev det.
Får väl slumra på hennes soffa ett tag och leka snyltgäst hihihi :P

Det kryper närmare och närmare och det känns som jag missar tusentals detaljer jag borde haffat tag i för länge sedan!
Kommer missa att umgås med mina vänner och det kommer jag knappt ha tid till att göra heller eftersom de kommande veckorna säkert kommer bli ett enda kaos!
Men jag hoppas de har överseende med detta :)

Strax; Off to WORK!


Johanna, Mikaela och Maya i Lördags på Bäckens Minigolf i Mariestad.

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0