Memories <3

Det är märkligt hur människor kan påverka oss så lätt. Förstår det inte.
Jävla skit att tankar ska komma tillbaka när man väl fått ur dem ur skallen. Var jag tvungen att träffa dig?

Hittat massa gamla bilder från högstadietiden! Åh, härliga minnen sparade på bild får mig att blir något nostalgisk! Älskade vänner ♥


Hade underbart långt hår!


Emma Thool gillade Johnny Depp




Grr på Lena


Hanna skäller ut folk som vanligt :)


Hedberg på tåget från Gbg




Igge och Jag


Som sagt, vill ha tillbaka mitt hår


Jag och Erika en filmkväll hos Ellen...


..En kväll då Lena slogs med purjolökar


...Och Stina lade beslag på den enorma godisskålen!


Vi fick i oss för mycket socker!


.. Mycket SOCKER


...MYCKET SOCKER!


Lena, Ellen och Frida




En dag i Jönköping


I Jönköping


Avslutning i 9an


Jag, Lena och Moa spelade "Lemon tree"


Vi sjöng "Vi har bara varandra"


Negin och jag bestämde oss för att strosa runt ute denna kvällen




Uppe i Skövdes högsta byggnad


Jag och Negin


Amina och Jag innan SM finalen i handboll. Vad gör man inte för att stötta sitt lag?




Kommentarer
Postat av: Anonym

På tal om minnen så sitter jag och försöker rensa ur mina gamla saker så jag kan packa ner resten åså hittar man massa gammal skit som påminner om allt som var förut. Vad har hänt sedan dess liksom och vart tog åren vägen?:O fan va fort tiden går alltså :/

2010-08-13 @ 16:37:45
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0