Every day is like an open door!

Imorgon är det dags för MUNTAN!
och vad har jag gjort idag då?
INTE ETT SKIT!
Allt utom att plugga!
Känns som att jag behöver plugga igen varje litet hål i kroppen för att hålla kvar det, om jag nu skulle få in något mer. Det rinner över! (Och kroppen har en hel del hål, jag kan min anatomi)

Ska titta igenom antekningarna en gång innan jag går och lägger mig. Kanske en gång innan imorgon.
Jag och Matilda har samtigt imorgon så vi sa att vi ska ses lite tidigare och sätta oss och fika och få tankarna på något annat en stund och hoppas på att det går vägen!

Inte för att jag tror jag kommer faila totalt, men det finns ändå tankar i mitt huvud "tänk om..."

Nej jag hoppas på E och uppåt!


Helgen blir i vilket fall som helst full av nöjen då våran underbara Miss Magnerfelt kommer och besöker oss :D
Och även Idolfinalen, vilken Jay solklart kommer vinna :D

Föresten så måste jag meddela ett dödsfall, min julstjärna som bara blev en och en halv vecka gammal :/


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0