För dig ska jag göra det tusen gånger om!

Nu införs även Lördagsskola :)
Känns som vilken dag som helst, bara att det inte var lika mycket folk på skolan:P
Mellan 10- 17 är rätt saftigt en lördag som denna, men det är vad som krävs för att hänga med.
Har bara Mag-tarm kanalen, Sinnesorganen, metabolismen och homeostasen kvar att renskriva.
Sen är det bara att repetera och hoppas på det bästa inför tentan :)

Det känns hyfsat iaf, hoppas bara man får frågor på det man verkligen kan!
Pallar nog inte ännu en omtenta..

Dagen görs genomlidlig av Ida och Matilda:)
Det är kärlek på er ♥

Dagens utsikt:

Munksjön och Hälsoparken


Torpa och även liten skymt av Gräshagen längst bort :)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0