I try to walk away and I stumble

Idag bjuder jag inte på några smaskiga bilder eller härlig musik.
Igår satt jag vid mitt bort med alla böckerna och jublade över att jag på något märkligt sätt fått en "aha"- upplevelse om hur balansorganen i örat fungerar!
Nästintill satt och skrek "YES!"

Dagen har FÖRSÖKTS ägnats åt vårat underbar Mag-tarmsystem, men har bara hunnit till gallblåsan :/ Suck!
Tenta på fredag... hoppas jag fattat allt tills dess. Bara att bita i och köra på!

På fredag väntar även efterlängtat storbesök från Sköfde Stadt!
Nämligen fröken Magnerfelt :D

Maya och jag har planerat in i minsta detalj, lysande sickan ;) Mohahah!

Nu ska jag försöka sova lite innan jag går upp äckligt tidigt....
Kyss och kram!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0