Santa, I want coffe for Christmas

Har precis smällt i mig en kopp kaffe.
En till frukost och en till kvällen.
Varför?
För att jag inte ska få huvudverk
Inte för att jag blir trött annars.
Rätt onödigt egentligen
slänga ut en massa pengar på något man egentligen inte behöver
Men det likt rökning är ett beroende.
Tror jag druckit någon form av kaffe ända sedan jag var ca 10 år.
Då var jag bara ute efter godisen man alltid fick tillsammans med cappuccinon efter maten.
Därefter har jag lärt mig gilla kaffet.
MED MJÖLK!
Måste ha mjölk!

Här i jönköping har jag inte riktigt fått någon riktig användning av kaffet mer än att det håller borta huvudverken av mitt beroende.
Imorgon ska jag hem till Skövde och få i mig lite lyx!
Cappuccino!

MUMS!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0