Skärpning!!

ORKAR INTE!
Blir så irriterad när föreläsaren lägger ut åhörarkopior samtidigt som själva föreläsningen på PingPong!! Jag har ingen jäkla skrivare här hemma som en del har! Kunde han inte lagt ut den kl 15 dagen innan som alla andra?
Nu får jag sitta och krampartat skriva i takt till hans tempo...
JAPP!
Det ger mig så otroligt mycket motivation att sätta fart med att komma ikapp med det jag ligger efter med, eller inte..

Kul med Palpation förut i skolan, En hel del Eyecandy ;)

Snart bär det iväg till Friskis för Afrodans med Linnéa :) Har inte tränat på typ en vecka så det kan ju bidra till min bristande koncentration... :/

Dagens hjärngnagare: Oskar Linnros - Genom Eld

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0