Walking in a winter wonderland :D

Helgen har bara runnit iväg.
Började bra med att jag fick C på min Munta i Anatomi & Fysiologi (!!!!!!!!!!!!!!!)
Sen fortsatte den med att Mikaela kom hit och gjorde hela helgen underbar :D
Sen slutade fredagen med att Jay vann hela idolskiten! Han är fan grym!

Lördagen ska vi inte prata om egentligen för jag vet inte vad som hände där frammåt ett-två tiden på natten!
Plötsligt började vi alla tre, efter en omgång "sex and the city" film med massa godis, bara flippa!
Mikaela ställde sig tio över ett på natten att börja diska? (hon valde att bli våran personliga diskare hela helgen "Pax för disken")
Jag och Maya satt och spårade och proppade i oss ännu mer socker och sjöng högljutt till Sean Banans nya jullåt
Tycker inte det var så konstigt att Mayas granne inte hälsade på henne dagen efter :P

Underbar helg med underbara människor!
Detta måste göras om oftare!

Idag har jag slappat och tittat på film och lyssnat på julmusik :D Underbart!
Hämtade ut min psykologibok till nästa kurs som börjar imorgon, på närmare 1030 sidor!!!?!?!?!
Lovely!



Vinter utmed vätterns södra spets, vackert!


Våran personliga diskare denna helgen: Mikaela


Fina inflyttningspresenter jag fick av Mikaela: två temuggar och ljus med skål till :)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0