You can't carry it with you if you want to survive!

Borta bra men hemma bäst?

Gårdagen var underbar med AW med Neuro/rehab gänget!
Sjukt härliga människor, jag har verkligen hamnat rätt känner jag när jag sitter där med de alla på Voda och käkar gooooooda musslor och annat småplock och dricker massa gott :)
Vi vet ju alla att jag, Emilia och Terese kommer ta över hela avdelningen i framtiden ;)
Ikväll skickade jag in ansökan till nästa sommaren,  JAG LÄNGTAR!!

Kvällen började på skolgatan hemma i Emilias svärmors kök med även Terese där vi snackade i nån timme.
Därefter gick vi till Voda där bordet var bokat för hela avdelningen. Där träffade jag även Fredrik Collin från min klass på gymnasiet som satt i ett hörn och var underhållningen med sin gitarr och sångare brevid.
Grymt bra det måste jag säga!

Efteråt blev det Harrys, där jag sprang på Igbale som satt i garderoben! Härligt att se dig igen efter en höst i Barcelona!
Där sprang jag även på min gamla psykologilärare som fick för sig att jag och Martin hade ihop det
Sen blev det dans hela kvällen med klackskor på glasbitar med de bästa gänget.
Toppenkväll med andra ord!
Den slutade med att en Officer försökte få med mig och Emilia hem till sig för ett ligg.
Men nejtack sa vi artigt och gick hemmåt istället efter en lång diskusition om Officerarna stoppar trafiken?
Hahaha Emilia är en sån jävla sköning ♥

Tack alla för den kvällen!

För övrigt sitter jag här hemma på Eriksdalsgatan 12 och är mycket kluven!
Bäst hemma, saknar familjen, hemmet, vännerna och stan. Men en sak får mig hela tiden här ifrån!
Ta bort den lilla faktorn så blir jag överlycklig!
Men det är inte så lätt som att bara ta bort...
orkar man skärma av den delen och stänga av sig i närheten eller gå över till den "mörka sidan", Igen?
Vill inte, men vill ändå inte bete mig som en barnunge!

Urk, nej jag lägger det åt sidan ett tag...


Godnatt gott folk, The dog days are over, the dark days are gone!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0