You just gotta ignite, the light, and let it shine!

Home sweet home ♥
Äntligen hemma!

Måndagskvällen gav mig julklappsspelet med Ida och Matilda :)
Min debut i julklappsspelet gav stor utdelning, i form av:
2 ljuslyktor, parfym, liten pajform, liten julskål, en liten flaska lotion och en med schampo och till sist tre st prydnadshjärtan.
Nybörjar tur antar jag.. Ida fick bara min lilla disktrasa, men Matilda tyckte synd om henne och gav henne sin ljuslykta.


En hel hög med paket som vi slogs om


Matilda fick en duschmössa i form av en tomteluva :)

Det känns så märkligt att vara hemma igen med alla bekvämligheter!
Diskmaskin? Cappuccinomaskin? Badkar? Vad är detta, fy vad ni är bortskämda tänker jag då:P
Men har fått mig ett nytt vintertäcke här hemma, jag tog ju med mig ett till Jönköping så fanns inget kvar till min gamla säng, så förra helgen låg jag och frös under sommartäcke med filt till. Men inte nu längre :)
Får se om man får sig någon skatteåterbäring sen till våren så ska jag köpa mig en ordentlig madrass, så blir jag av med min skum madrass jag ligger på för tillfället i min lägenhet.
Man blir mer ödmjuk över vad man har, behöver och vill ha när man har begränsade tillgångar. Mna måste ändå få unna sig lite av det goda i livet, men ändå ha koll på läget.
Jag tycker jag har fått den balansen och jag är så stolt över mig själv att jag klarar av detta :)

MEMEMEMEMEMEEE!!



Come on, show 'em what you're worth


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0