You still catch my eye

En dag på stan med Ida och Matilda.
De handlade julklappar och jag, ja jag hittade några till mina vänner jag tycker ska ha något litet från mig i år :)
Men köpte även världens goaste mössa på Bikbok!
Fyndade lite, när jag och matilda köpte varsin ihop, "ta 2, betala för 1" gillar vi studenter :)

Tittade på Grinchen uppe hos Maya förut och nu kan jag bara inte sluta skratta som han!
Sjukt kul!

"hi Ha ho ha hi ha ho ha hi hiiiiiii"

Till helgen blir det hem, ljuva hem.
Det inkluderar AfterWork med Neuro/Rehab, slänga ihop "bunkasylta" med mamma, hälsa på Mimmi som jag inte träffat på två månader!!
Och i övrigt massa mys med familjen!
Längtar!!


Glee cast's verision av Last Christmas

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0