Äntligen en RIKTIG vinter!!

När jag kom ner i morse och tittade ut genom köksfönstret så trodde jag knappt mina ögon! Nog för att jag visste det skulle snöa inatt, men inte att det skulle vara SÅHÄR mycket!!!
Har inte sett såhär mycket snö på en och samma gång sen jag var typ 5-6 år!!!
Halva fönstret var täckt med snö!
Helt jävla underbart!!!
Stackars pappa bara som har tillbringat hela förmiddagen till att skotta, och ändå så fick han inte undan all snö!

Nu har jag varit ute och dragit mitt strå till stacken, skottat undan snöremsan som blev av plogbilen! Det tog en timme, och på den tiden kunde simon inte lyfta på sin feta bak och sätta på kaffe till mig!!
Hatar att han ska gå arbetslös med betald lön i sex månader!!! Kommer bara sitta och lukta svett framför tv:n i sex månader!!!! Kan inte ens sätta på kaffe på en timma när man själv är ute och skottar flera kilo snö bort från infarten.

Nu kommer Magnus Samuelsson snart fram igen! haha

Funderade på vilken väg som skulle vara enklast att skotta fram till badtunnan, men kom inte fram till någon eftersom det i princip var lika mycket snö på de båda alternativa vägarna. Det får jag ta imorgon istället, pappsen har nog för mycket träningsverk vid det laget så han kan få slippa tycker jag.

Imorgon blir det till att inhandla diverse saker till på lördag då min födelsedag ska firas :)  Sen blir det väl till att sitta med våra underbara inlämningar vi fick lägligt till att min dator pajjat! Så jag tar med glädje upp simons vardagliga plats framför den "allmänna" datorn så får han sitta vid tv:n istället.

Puss å kram!!




Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0