Dissad semla

Idag dissade jag semlans egna dag, han dissade min dag!



Anyway... Tog mig en rejäl sovmorgon idag till halv ett! Tycker jag man förtjänar efter att ha slitit så hårt som jag gjort de senaste veckorna med skolan och med körkortet!
Ill go dag med Maya och Martina, vi åkte och köpte Tai Pak mat och vi satt i soffan framför Bert och garvade!

Imorgon blir det till att gå upp tidigt!
ska nämnligen skjutsa mamma till jobbet tjugo i sju, åka hem och äta frukost, åka tillbaka till blodcentralen och ge blod och sen åka iväg på äventyrsbadet med Maya, Martina, Martinas lillasyster Towe och hennes kompis!!

Cause tonight, there's a new love in town ;)

Puss


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0