Free falling

Sjukt trött i morses när mamma väckte mig kl nio! Dagen innan var jag uppe vid sex bara för att skjutsa henne till jobbet så jag kunde ha bilen när vi skulle åka och bada, men kom vi in på badet då eller? NEJ!
Världens jävla kö utanför och de släpte inte in några för omklädningsrummen var fulla! Något de kanske borde tänkt på när de byggde om hela spektaklet!

Var även och lämnade blod igår med för andra gången och det gick bra, kände mig jävligt trött efter, men det beror säkert på att jag knappt sovit något natten innan.
Så var sjukt jävla trött imorse när jag skulle upp ur sängen för att fälja med mamma och åka skidor!
Kommer nog ta ett tag innan jag vaknar!

Ikväll blir det utgång!



John Mayer - Free Falling


Köss

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0