It's hard to say that I'd rather stay awake when I'm asleep

Har precis skjutsat hem Maya till sig och Martina till musikskolan.
Var och hämtade ut mitt körkort idag!!!
Fan vad overkligt det känns!!!
När jag är ute och kör ibland så tänker jag :
"Hur fan lyckades jag med detta? Att jag får köra bil ensam på sveriges vägar!? Göran måste varit drogad när han godkände mig!"
Hahahahaha!

Imorgon blir det nog till att hälsa på Sandra på sjukhuset igen med några nya roliga böcker för henne att läsa.
Vi lämnade en gosig nalle och dassboken jag fick när jag fyllde år i lördags. Tror hon blev glad för den för hon skrattade så mycket så hon fick ont i höften! hahaha


Fireflies - Owl City har jag fått på hjärnan! Sjukt bra!!! 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0