Körkort!!!

Idag har jag äntligen fixat det!!!!
Körkortet är MITT!!
Förhoppningsvis kanske jag tillochmed kan hämta ut det redan på fredag, om inte så får jag åka på pappret ett tag till fram till måndag..
Kändes så konstigt att höra Göran (examinatorn) säga att han tänkte godkänna mig när jag körde in på vägverkets parkering!!!
Sjukt jävla GÖTT!!!!

Martin hämtade mig och Martina vid skolan förut och då lät han mig köra hem!!!
Var ute och körde lite med Maya och Martina förut med! Vi drog en sväng till Max "BARA FÖR ATT!" Hahahah!
Sen skjutsa hem Martina och Maya, och påvägen hem från garpardammen till mörkerkorset så åkte jag bakom en som övningskörde och låg i 40! HAahahahah!
FAN VAD GÖTT DET KÄNNS!!!

Imorgon ska jag åka och köpa en blomma till min kära körlärare som har stått ut med mig under denna tiden!!
Senare på eftermiddagen/kvällen åker jag, Martina och Maya till KSS och hälsar på Sandra som äntligen kommit till skövde efter olyckan i onsdags!
Att ett liv bara kan raseras på ett par få sekunder!!! Helt jävla otroligt!!!!
Lider verkligen med dig Sandra och dina nära och kära!!!



Kommentarer
Postat av: sandraa

Massa grattis på dig asså:P<3

2010-02-10 @ 09:12:23

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0