Slappardag!

Har suttit vid datorn ett bra tag nu och bara tittat på korta filmsnuttar från mediapoolen som min lärare Leif via Maya har fixat ett inloggningskonto till mig!
Suttit och tittat på ett antal anhörigfilmer om cancer och lite andra småfilmer med faktiskt.

Igår var sandra här och vi tog det lugnt och tittade på tv hela kvällen.
hihih jag har lyckats göra en snygger repa på våran bil :D

Haft farmor här idag!
Det går ju som det går. Somnar mitt i maten och är borta små perioder hela tiden.
Det är som hela livet, meningen att vänta. Vänta på att något ska börja, att något ska vända eller väntan på att något ska ta slut.....

Imorgon blir det till att gå upp tidigt för att åka till tibro och kolla in rehabbadet till projektarbetet!
Kul att alla är så seriösa i gruppen som jag är...


Ciaó!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det en repa på bilen?:O

2010-02-28 @ 21:32:43
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0