Tik Tok on the Clock, but the Party don't stop!

Igår (lördag) åkte jag och Lena ut på shoppingtur på Elins Esplanad och jag gjorde ett antal fynd!!
Till exempel en T-shirt med Snurre Sprätt på! Var bara tvungen att ha den! Köpte den på Cubus!

 

En snygg topp från Cassels med en massa pussmunnar på! 



 


Även en jättegosig stickad cardigan på H&M som självklart ska ludda av sig på allt man nuddar vid, men det spelar ingen roll, den är så UNDERBAR!!
Hittade även ett par pumps på Skopunkten som jag har tänkt ha på studentbalen! Guldiga skor till min Mörkgröna klänning! MUMS!

Lite Kärlekstema på klädköpen, kanske bara för det är alla hjärtans dag idag!
Massor av KÄRLEK till mina älskade!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer
Postat av: sandra

Kärlek på diiiig!<3

2010-02-15 @ 06:36:33

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0