150 dagar kvar att räkna!!

Ikväll nalkas det utgång!!!
Det är 150 dagar kvar tills jag tar studenten!!!
Har rivit ut och rensat hela min garderob i jakt på kläder till ikväll!!! Men det slutar med att jag tar samma klänning som nyår! Haha!
Har precis hoppat ur duschen och ska göra mig iordning för kvällen!
Blir lite smuttande hos Maya innan och har massa skvaller! Även om jag träffade henne så sent som i går kväll så händer det mycket häromkring! HAHAHAHA
Min granne är för jävla rolig ibland!!!

Nu ska jag fixa lite och sen drar jag, up and away!

Nytt citat som jag verkligen älskar och ska använda i fortsättningen:
"Take what you can, give NOTHING back!"
Taget från en av mina favoritfilmer med min favoritskådisar!
Den heta Johnny D!!


Sean Kingston - Fire burning


Kommentarer
Postat av: Rasmus

ÅÅÅÅÅÅ! är det bara 150 dagar kvar? Är såååååå glad för din skull! ha världens bästa kväll! :D:D

2010-01-05 @ 18:35:27
URL: http://raaaas.blogg.se/
Postat av: Rasmus

sv: du ska veta det Annika att det kommer bli ett helvetes ståhej! SÅÅÅÅ KUL! :D

2010-01-06 @ 17:35:41
URL: http://raaaas.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0