Dagen efter dagen

Stackars Maya som tappade sin garderobs lapp inne på Vatra och fick tjafsa med personalen i garderoben.. ingen bra avslutning på kvällen :/ Men Den var sjukt kul!! En av de bästa utekvällarna sen i våras med Maya på Husaren. Hahahahaha.
När jag blev hämtad av simon i natt så fick jag reda på att min farmor åkt in till sjukhuset med ambulans!
Hon hade vaknat vid tolv och trott att klockan var åtta, och då har hon ju "försovit" sig. Då fick hon jättebråttom upp ur sängen och ramlade platt på näsan i golvet istället.
Stackaren!!
Nu ligger hon inne på mammas avdelning GOA på Kss. Jag och simon åkte in och hälsade på efter jag vaknat. Mamma, pappa och ingela var redan där och satt i korridoren och spelade fia med min farmor. Såpass pigg var hon iaf. Men hon kände knappt igen mig och Simon innan vi sa vilka vi var! 
Vi får se hur länge det varar denna gången.



Maya, Josefine, My och Jag igår inne på Vatra.


Sjukt bra låt! Hero of war - Rise Against


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0