Depphelgen är över för min del

Veckan som gått har varit, om man sammanfattar den med ett enda ord, SKIT! Slutade med ett brakfiasko!! Så nu i helgen har jag deppat med massa chips och godis!! Skiter i vad jag stoppat i mig i helgen, bara det kan få mig att ta nya tag igen!
Fredagen blev rätt så hyfsad ändå när jag fick träffa alla mina kära vänner när vi skulle fira Lenas 19e födelsedag med att fika på rådhuskontitoriet i stan. 
Lena, Felix, Sandra, Emelie, Frida, Jannike, Rasmus var med och jag insåg hur längesedan jag umgicks tillsammans med dem! Har verkligen saknat det!!
På Lördag blir det till att träffas igen, plus några till, eftersom jag fyller 19 jag med då! Firas med god mat och ett varmt bad i tunnan!!

Nu är det bara att ta nya tag och hänga med i svängen!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å jag som inte är hemma:(

2010-01-31 @ 18:44:44
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0