Dicken är död?!

Jag kör på nostalgi för tillfället eftersom jag inte vill tjuvtitta på de nya Glee avsnitten jag har på datan innan de kommer på tv, blir inte lika kul då för den serien är det ett stort K på! K som i KÄRLEK ♥ !!!!!!!
Istället för Glee altså så tittade jag på Jalla Jalla!! Så jävla kul film full med högar av härlig musik från bland annat Daniel Lemma!! Ikväll blir det väl antagligen Kopps!!! :D

Nu är det klappat och klart, jag har bokat in min uppskrivning och uppkörning!! Jag var helt ur balans igår eftersom jag insett att jag innom några veckor kanske kommer ha mitt körkort, ÄNTLIGEN!!!!
Hade något konstigt beteende hemma igår för detta, kunde inte göra någonting utan att tänka på det där förbannade och älskade körkortet! Nog för att jag bor relativt centralt i stan och det bara tar ca 10 minuter för mig att ta mig till centrum så känns det ändå som en frihet, att veta att man kan ta bilen och göra något, slippa gå ute i kylan, regnet och blåsten, och då istället sitta inne i en varm bil, UTAN någon som sitter brevid!
Så jävla gött ska det bli!
Det blir min egen födelsedagspresent till mig själv!
Jag och Maya ska åka iväg sen på lovet som kommer vecka 7. Bara åka någonstans för att komma bort från allting!!! Så jävla gött!!!




Daniel Lemma - Haze från från filmen Jalla jalla!

Puss på er alla!!



Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0