Evigheter i evigheter..

Nu är det mindre än en vecka kvar på det sista jullovet för min del!
När jag var ute på 150 dagars och träffade nästan halva klassen så kändes det så jävla avlägset!
Som om det var evigheter sen vi gick på lov.
Det var så långt borta så jag fattar det inte riktigt..

Imorgon ska jag följa med mamma när hon skjutsar Simon och hans kompis till Landvetter flygplats. Han ska åka till Liverpool för att titta på fotboll, hur kul man än kan tycka att det är så låter det härligt att komma bort!!!
Jag övningskör säkerligen vägen hem med!!
Sen blir det intensiv körkortsplugg!!!! DET VILL JAG LOVA!!!!!!!



En kall och underbar vinterdag på billingebergets skidstadio.



Mamma i skidspåret ♥


Jag är en uppstoppad korv!! Hade kläderna på fel ställen kan man säga!
Överkroppen är inte den kallaste delen, röven förvandlas till en frysk skinka!


Fint i naturen uppe på berget!!


När vi kom hem hade pappa värmt upp badtunnan. Våran granne Lena kom ner och tog sig ett dopp!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0