Flower Power!

Har precis gjort färdigt Powerpointen till morgondagens Historia redovisning. Vi har 70-talet, och jag kan stolt säga att den är sjukt grym! Har fastnat HELT för Flower Power-temat! Balla kläder de hade på den tiden, hittade en sida med kostymkläder där de hade massa exempel på 70-tals kläder!

Tankarna flyger iväg på Hippies, Austin Powers, Wolkswagen-bussar och Peace märken!!
Så härligt så jag funderar på att inreda ett rum i det temat när jag väl flyttar hemmifrån!
Ett rum som man bara blir glad av att gå in i, det är SÅ det ska vara!


 


  




Austin Powers ♥



Hippie-buss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Shagadelic baby !

2010-01-13 @ 20:43:45

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0