Grattis till The King of Rock 'n' roll

Idag den 8 Januari 2010.
Skulle Legenden och Kungen av Rock 'n' Roll, Elvis Presley fyllt 75 år om han hade levt.

Jag har länge funderat på hur det skulle varit om han levde idag.
De flesta stora artisterna är ju döda och de flesta av att ha fastnat i missbrukets träsk.
Elvis är död, Michael Jackson är död, Johnny Cash är död.
Trots detta är det många som tror att de fejkat sin död för att, antingen komma ifrån kändisskapet, eller för att bli ännu mer kända när de väl är döda.
Skulle de ha samma storhetsstämpel på sig som när de levde?

Johnny Cash kom upp ur missbruksträsket och följde sitt hjärta istället och dog när han var gammal.
Skulle Elvis kunnat ha gjort detsamma?
Det vet vi inte idag, men det vi vet är att de har gjort stort avtryck på hela samhället.

Ingen kommer väl glömma de TRE stora Kungarna?

The King of Rock 'n' Roll

The King of PoP


The King of Country


The King of Rock 'n' roll


The King of Pop


The King of Country



Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0