Lost in the Haze

Mycket tankar som flyger runt i huvudet jusst nu. Vet inte vad jag ska tro, men vill inte tro det lägsta ändå. För jag är ju trots allt för snäll när man väl kommer till saken. Snart dags att det blir ett tillfälle för oss att säga vad vi känner och tänker.




Hahaha Kul bild jag hittade!!
Det vore ju för härligt om man kunde köra in kaffet direkt i blodet ;)
Jag är nog inte någon direkt storkonsument av kaffe när det väl kommer till kritan, mellan två till fyra koppar per dag i genomsnitt. Finns ju de som VERKLIGEN är beroende!

Blev kallad för Kaffetant av min körlärare Ulf idag! Han är för rolig!
Jag ville inte ha snusen han erbjöd mig; Jasså du går på tyngre grejjer? Jajamen, Kaffe är jävligt tungt!!
När vi väl kom tillbaka till körskolan sen och jag skulle sätta mig till att göra proverna på datorn så bjöd Ulf mig på en kopp kaffe!!
Jag blev jätteglad! Trotts att det smakade halvt om halvt skit, halv om halvt mjölk. Kunde inte bestämma mig för vilket, men kaffe fick jag och jag slapp sitta och lyssna allt för mycket på min kurrande mage!

Tack Ulf, du gjorde min dag!!

Nu säger jag som min kära lärare i skolan gör;
P & K = Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Jag hade dött för en sån maskin! :D

2010-01-20 @ 17:34:57
URL: http://raaaas.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0