Min aldeles egna Smaragd!

Egentligen måste jag gå och lägga mig och antingen sova eller läsa körkortsteori, men jag MÅSTE bara berätta att jag idag har köpt min Balklänning!! Hittat den PERFEKTA!!
Har hela tiden bestämt mig för en mörkgrön klänning, det var det ända jag bara var tvungen att ha, hur modellen var det, kunde komma i andra hand kände jag. Jag och mamma skulle gå och kolla runt i stan och se vad som fanns.
Maya var lat så hon följde med istället för att gå till sin körskola och plugga.
Vi gick först till Kristina Boden, men där fanns inte ett skit! Den ända gröna klänning de hade såg rent ut sagt gräslig ut!
Ljusgrön med flätade axelband?
Nej tack!

Vi gick till Cam´s Modehus och kollade och hon frågade om jag var ute efter något särskilt
- Öhm, Mörkgrön, lång klänning.

Det fann EN mörkgrön kvar!!
Och det var DEN mörkgröna klänningen!
Ett Halleluljah moment!
Jag älskade den redan vid första åsynen!
När jag provade den kände jag att jag svävade några centimeter över marken :D
Bara lite små ändringar att göra, korta på längden och lägga in längst upp, men annars så satt den PERFEKT!

Just nu hänger den inne i garderoben nere i hallen och jag ryser varje gång jag ser den härliga gröna färgen!!
Nu är det bara att invänta studentdagen!!


ÄLSKAR färgen på min klänning. Den har den där intensivt mörkgröna färgen, precis som en smaragd!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0