Storsatsning!

Idag har jag spenderat halva dagen på körskolan!
Började halv tio i skolan, men hade inget att göra, och jag skulle ändå dit senare på förmiddagen på körlektion så jag gick dit och satte mig och gjorde lite tester på datan. På fredag blir det bokning av PROV! :D
Efter den Löjligt korta historia lektion vi hade på eftermiddagen (den enda lektionen idag) så gick jag tillbaka till körskolan och satte mig framför datan igen!
Ulf höll på att förbereda handledarkurs inför kvällen för de småungar som ska ta moppekörkort och han tittade igenom en massa videos när folk krashar med motorcyklar och moppar. Så tog han fram denna videon!
HAHA!!
Jag kunde inte koncentrera mig på provet på datan så tiden höll på att ta slut xD
Kunde inte sluta skratta åt den!
Så här kommer dagens låt!

TIO SMÅ MOPPEPOJKAR - DR. ALBAN!






Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0